Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Gaja Pracownia Konopii
Krupińskiego 2
44-206 Rybnik

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Gaja Pracownia Konopii
Krupińskiego 2
44-206 Rybnik

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Produkty posiadające zerwane plomby na opakowaniu nie będą podlegały zwrotowi.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl